Friday, February 17, 2012

My princess.....

Salam hi... Hari ni nk citer pasal puteri2 kesayangan saya.. Aida,awin,marcella...penghibur di kala suka duka..kalau sakit bila diorg kiss jer boleh hilang... Hehe magic sgt.. Walhal masih sakit:-).. Melahirkan mereka adalah satu pengalaman yg cukup hebat.. Melahirkan Aida sakit sama mcm melahirkan Marcella tapi awin xdelah sesakit melahirkan yg lain... Perasaan di dewan bersalin masih jelas di depan mata.. Kesakitan yg ada xdpt di gambarkan dgn kata2... Bila nk bersalin saya selalu pastikan saya dpt melihat waktu... 'oo lagi 1 jam saya dpt lihat anak saya''saya mesti dpt tgk anak saya dlm 30 minit' dan dari situ dtg semangat utk melahirkan anak saya...sakit sudah pun saya tolak ke tepi... Dan kesemuanya saya lahirkan secara normal alhamdulilah...pada awalnyer saya di beritahu doktor saya tepaksa di bedah kerana baby besar .. Saya bertekad utk cuba melahirkan secara normal...dan usaha itu berjaya .. Lahirlah baby bulat yg di beri nama seri adryana marcella....:-) ok jap lagi sambung ada keje plak.......

No comments:

Post a Comment