Monday, January 24, 2011

Isma dan "HELLO"



salam hi semua..agak lama xupdate blog isma nih...bkn apa ada masa rajin bebeno....bila time malas dtg mmg xbukak ler blog nih..hehe..after abes shooting film "hello" hari tu Ismasibuk dengan editing film ini..sebagai penerbit dah jadi tanggungjawab Isma untuk memantau perjalanan filem ini..time editing hari tu mmg kerja xikut masa langsung...tapi serius saya enjoy dengan kerja saya..walaupun penat tapi puas hati sbb semua kerja penerbitan saya dah taulah serba sedikit..at least bertambah ilmu di dada nih..so far perjalanan "hello" nampaknya berjalan seperti di dalam jadual alhamdulilah berkat sokongan semua..semalam baru jer habis dubbing utk filem nih..klu nk tahu sepanjang 6hari di tempat dubbing saya sampai dah xkuasa nk gelak bila tgk film nih dengan telatah2 semua pelakon yg sgt best..kerjasama yg di berikan tip top! sgt berpuas hati..harapan saya utk filem ini semoga di terimalah hendaknya..bila kita tgk market sekarang penonton sudah mahu turun ke pawagan utk melihat filem 2 keluaran Malaysia.dan itu adalah satu perkembangan yg sangat baik dan ini juga Insyaallah dapat memberikan nafas kepada penerbit2 filem utk menerbitkan fil

No comments:

Post a Comment