Monday, January 24, 2011

Isma Dan Biarkan Berlalu.......


salam hi..."Biarkan berlalu" adalah single isma yg seterusnya selepas "Aku bukan pilihanmu" dan untuk pengetahuan semua single kedua Isma juga adalah sebuah lagu yg berentak balada...ramai yang tanya kenapa keluarkan lagu2 yg berentak balada ketika lagu2 indie sedang hangat di perkatakan...jgnlah kita pandang sebelah mata lagu2 yg berentak begini..kerana lagu2 balada mmg ada pengikutnya sendiri....kerana pendapat saya lagu2 yg mempunyai lirik yg senang di fahami dan melodi yg bagus senang untuk di terima....dari komen2 yg saya dapat nampaknya mereka suka saya menyanyikan lagu2 yg berentak balada dan saya teruskan kesinambungan "aku bukan pilihanmu' dengan lagu yg bertajuk "Biarkan berlalu"...lagu ini menceritakan seorang wanita yg cuba utk mempertahankan hubungan tetapi gagal dan akhirnya dia akur dan redha..simple kan?....Insyaallah single terbaru dari Isma akan menyusul selepas bulan Mac nanti nantikan yer.................

1 comment: