Friday, February 4, 2011

aku Bukan Pilihanmu..live dari Isma

salam hi....dan ini adalah video yg saya buat khas utk peminat yg nak dengar saya nyanyi lagu nih secara live..saya cuba juga walaupun xberapa pandai bermain gitar...bukan niat nk tiru sesiapa tapi sememangnya saya suka bermain gitar di waktu lapang saya..dan gitar terbaru saya dapat dari Zimi Sofazr hadiah utk harijadi saya tahun lepas..tq yer Zimi..sewaktu saya memetik gitar dan menyanyikan lagu ini..ada satu gossip yg memperkatakan tentang rumahtangga saya..emm.. dalam hati sedih gak lah tapi saya percaya jodoh pertemuan di tangan Allah..apa yg boleh saya katakan..saya dan suami masih lagi bersama dan bahagia bersama anak2..Doakan lah kebahagiaan saya bukan mendoakan yg tidak baik utk saya dan keluarga..Terima kasih kepada insan-insan yg banyak menyokong saya..memberi semangat terutama suami yang amat memahami perasaan saya di kala gossip itu di perkatakan..oklah dah tak nak citer lagi pasal nih..sekarang saya nak tumpukan pada projek saya akan datang..Nusan Bakti Corporation akan menerbitkan sebuah filem bertajuk SOFAZR THE MOVIE JIWA KACAU di mana menampilkan kumpulan sofazr sendiri di samping pelakon kegemaran saya Along,Angah dan tauke Raja Lawak.di mana untuk pertama kalinya Tauke dan saya sendiri di beri tanggungjawab untuk mengarahkan filem ini..dan sekarang team kami sedang bertungkus lumus membuat persiapan sebelum penggambaran pada Mac nanti.Doakan yg terbaik utk saya k..sayang semua.....love...

1 comment: