Wednesday, February 16, 2011

aku dan hari ini....


salam hari nih biasa2 jer...seperti biasa sibuk dengan kerja2 pre pro filem sofazr the movie..recce dan sebagainya..fuhh!! boleh tahan gak kepenatannya..hehe tapi saya enjoy sangat dengan kerja nih..kadang2 mencabar..yelah dari sejak sekolah mana pernah bekerja ..abes sekolah terus kena sambar pastu dok umah,lepak beberapa tahun terus jadi artis..so start kerja nih rasa lain sketlah..tapi yang pasti saya rindu sangat nak nyanyi hehe kadang2 mana2 show yg boleh pergi mmg saya xlepaskan kat ofis pun mmg ada tempat jamming so kekadang mmg jamming n practice skali kat situ..banyak benda baru yang saya belajar dari staff saya dan orang2 di sekeliling saya...alhamdulillah dalam mencari rezeki tu jugak banyak ilmu yang saya dapat...terima kasih lah kepada mereka2 yang banyak membantu saya..Shah,fairuz,atan,amir,zimi,one,amir dan adik2 practical saya Lutfi,febrina dan ika....thanks ya..dalam sibuk2 nih jugak saya dan team sedang menyiapkan satu album istimewa antara saya dan suami..bukan album duet pun sebab hanya ada 2 lagu duet jer kat dalam tu yang lain semua lagu solo saya dan dia..alhamdulilah ada rezeki lagi..dan yang pasti lagu2 saya nanti adalah bertemakan cinta dan saya lebih menekankan irama balada kerana ia sangat sesuai dengan vokal dan diri saya..ok nanti kita sambung lagi k...nak sambung kerja sket sebelum tido..nite..guyssss..love mu family so much....TQ ALLAH..

No comments:

Post a Comment