Friday, February 18, 2011

marcella sayang.........

Salam..hi hari nih saya sibuk menguruskan majlis harijadi anak saya yang bongsu...ingat lagi maid saya cakap masa saya di AF marcella sambut birthday tanpa saya..sedih pulak rasanya..sbb tu saya nak raikan harijadi dia biarlah meriah sket..apapun tetap bersederhana...bercerita tentang barang2 keperluan harijadi nih mmg susah betul nak carik...semua tempat pergi ada gak harga nyer emm boleh tahan ler mahalnyer..maklumlah kita nih anak ramai,ekonomi kena jaga juga..nanti sibuk sangat nak grand lepas majlis sendu..adooii xmolah camtu..tapi hari nih saya ada jumpa satu kedai itu pun kebetulan..mmg berbaloi sangat..semua ada dari A-Z keperluan2 utk sambutan harijadi..harga jgn cakaplah murah giler dan yang paling best barang2 dia sama jek ngan kat kedai A yg sekian harganya tu..bila piki2 balik dah sah2 ler org tu meniaga mana nak bayo sewa kedai lagi..sbb tu kena naikkan harga..kalaulah ada rezeki saya mmg berminat nak bukak kedai mcmnih..mesti meriah hehe..yang penting harga jgnlah sampai sama ngan kedai A tu..hehe..dalam sibuk2 nih pun saya sempat ke studio untuk menyiapkan album sulung saya tu..Alhamdulilah rezeki anak2..bukan full album pun hanya ada 5lagu dalam album tu nanti..tunggu yer..

No comments:

Post a Comment