Monday, November 22, 2010


aduh lama gileer x menulis kat sini...mulai hari nih kena update selalu lah yer..hehe..ok guys now isma busy dengan penggambaran filem yg berjudul "hello" arahan AR Badul dan di terbitkan oleh NUSAN BAKTI CORPORATION SDN BHD..oh ya alhamdulilah rezeki itu ada dimana2...selepas keluar dari Astro Entertainment saya di lamar oleh HELIZA HELMI PRODUCTION dan terus melahirkan single terbaru berjudul 'AKU BUKAN PILIHANMU" ciptaan sepenuhnya MOHD ATLAS..alhamdulilah lagu ini di terima dan saya bersyukur sangat2...siapa komposernya ?? rahsia ya hehe..dan rezeki saya semakin mencurah-curah bila saya di lantik untuk menerajui NUSAN BAKTI CORPORATION SDN BHD(NBCSB)bersama Ameer Sofaz..Ya Allah..mmg xsangka dan saya sgt bersyukur dan ini adalah rezeki keluarga saya...dan sekarang filem "hello" nih mcm baby sulung kami lah hehe...bukan senang sebenarnya...bnyk dugaan,cabaran utk merealisasikan filem ini..terima kasih kepada semua yg bnyk membantu saya dan NUSAN BAKTI...hanya tinggal 3 hari jer lagi sebelum penggambaran tamat..emm sedih sbb selama 25hari kami semua bertungkus lumus menyiapkan filem ini kepada semua team..kalai dan cressendo,POLLY,KAM,SHASHA,HAZIQ-TORA,WAN,SYAKIR,SYAH,ALIFF,SANI,PEJAY,SAMAD,(sorry yer klu terlupa nama2 yg lain..folder kat otak nih tetiba full hehe)xlupa pelakon2 yg tip top dan meletup,paling best,paling gempak,yg penting paling MAGICCCCCCC(hanya kita2 yg tahu hehe) FIZO OMAR,DAYANA ANAK WAYANG(panjang pulak nama hehe),DINA,ALONG,ANGAH,TAUKE,ZUL 2BY2(eh ada jugeekk)..ACHONG,DAHLIA BAND,NAS ADILLA,ARLYN HAFIZ,HANES SURAYA,ANEES ANEESA,RAMA,HERMAN TINO(amit2 jabang bayikkk)dan ramai lagi(klu ada yg lupa soooorrryyyyy)dan yg paling special of course ler SIFU KU ..abg AR BADUL DAN ABG HERMAN TINO yg banyak memberi tunjuk ajar...terima kasih bebanyakkkkk...i lovee u all....TERIMA KASIH YG TAK TERHINGGA UTK MY BIG BOSS yg mempercayai saya dan memberi peluang dan ruang kepada saya utk terus berada di dalam industri..tq bos....

No comments:

Post a Comment