Tuesday, November 23, 2010

Akademi Fantasia 7

Salam hi....bila cerita ttg AF7 saya jadi sedikit emosi,kenangan masa kat sana dari awal sampai habis masih boleh saya ingat dengan baik...bermula dari ujibakat,saya yg waktu itu pergi hanya utk menerima cabaran rakan2 menyanyi saya di restoran cerana,tetapi(ada tetapi jugak) saya mmg ingin merasa menyanyi di pentas AF..tapi bila fikir balik emmm sapelah saya nih..saya cekalkan hati meminta izin suami"abg boleh x mama pergi audition AF" suami saya jawab"Aik nak jadi mcm Saida AF ker?,pergilah merasa mcmana audition AF tu"saya happy sbb suami saya izinkan,tapi sumpah! Klu dia xbenarkan mmg saya xakan pergi..langkah saya bermula bila saya bangun 5am bersiap2 ke stadium bukit jalil..awallll gilerrr,saya semangat k...hehepakaian saya hahahahaha..kelaka hokay baju dress bunga2 hitam putih,dgn inner dan seluar hitam...rambut simpul jek...saya janji nk pergi audition ngan sarah my star LG waktu tu...call2 xangkat alamak dia xbangun lagi...saya pergi sorg2 lah jawabnya..sampai jer fuyyyoooooo 6am pun beratur dah sampai keluar stadium yer...saba yer isma..saya pun beratur..alamak bila tgk peserta ujibakat gempak2 jugak....so saya mula merasa rendah diri..sob!sob!...tapi hanya dgn 1 call saya kembali besemangat tq suamiku....dia bnyk memberi semangat kepada saya...dan ujibakat berjalan dengan lancar..dan semuanya nampak mudah sampailah ke stage 4...fuyooooo IDA NERINA,CIKGU SYAFI dan ABG MAN astro jadi juri saya jawab seadanya...IDA NERINA tanya "kamu sanggup tinggalkan 5anak kamu utk menyertai AF?'Saya terus jawab ya! (Dalam hati alamak! Boleh ker?) Ayoooooo sy dapat kad hijau!!! Bermakna saya berjaya di dalam ujibakat tu....dlam kereta mcm2 yg saya fikir...emm berangan pun ada ahaksss"jgn lupa afundi saya Isma!" Hahaahahah..m-jgn gelak sbb sapepun yg pergi audition akan buat perkara yg sama xyh ler nk kencing ckp xberharap...isyhh nk start shooting dah...sat lagi kita sambung k.........tunggu........

No comments:

Post a Comment