Tuesday, November 30, 2010

AKU BUKAN PILIHANMU ...ISMA


salam hi dah dengar ker single terbaru dari Isma "AKU BUKAN PILIHANMU"? terus terang saya rasa genre muzik sebegini(Balada) snagat sesuai dengan jiwa saya..saya suka dengan melodi dan liriknya..ada yang cakap lagu nih mendayu-dayu sangat..tapi pada pendapat saya lagu sebegini ada kelompok peminatnya tersendiri..alhamdulilah lagu ini dapat di terima..dan saya semakin bersemangat utk menyanyikan lagu2 berentak sebegini,.....dalam videoklip lagu nih saya menggunakan khidmat Fizz Fairuz sebagai model dan nampaknya ramai yg suka dengan videoklip nih..pada awalnya Fizz mmg agak susah utk turut serta kerana sibuk dengan kerja...dan nampaknya rezeki menyebelahi saya bila kebetulan Fizz mmg sedang free waktu tu..tq Fizz...kepada semua jangan lupa menyaksikan muzik video lagu nih k.....

No comments:

Post a Comment