Monday, November 22, 2010

anak2 ku sayang.....


Aiman...anak sulung,sulung2 dia pun,dia nih lah yg paling manja...dulu masa nk melahirkan dia senang jer..sakit pun sekejap jer..sekejap pun time beranak tu meraung jugaklah hehe..Ya Allah bila melahirkan dia rasa tenang,hilang sakit semua...comeynyer dia..kecik jer..tapi hitam..hehe..first time menyusukan dia gilerr wei kekok abes,,yelah first time kan..tapi Aiman anak yg baik,senang nk uruskan dia..UPSR result 2A,3B..sorry sayang mama xdpt teman sbb kerja..but badan jer kat langkawi,tapi hati,jiwa semua ada pada Aiman..xpelah sayang mama xmarah,mcmanapun Aiman,apapun Aiman mama ttp sayang..Hanya Allah yg tahu..sama jugak Aydiel,Aida,Awin n Acella..seluruh hidup mama hanya utk kalian..klu demam or sakit..mama lah org pertama yg nk tukar kesakitan tu..xpe biar mama yg sakit jgn aiman dan adik2..kdang2 klu tension or stress saya dah ada ubat..dan tukang tenangkan hati saya,,hehe merekalah..klu saya balik penat2 berderet2 beratur nk peluk dan cium..'mama penat ek?,meh sini picit"sorang picit kaki,sorg picit tangan,sorg picit kepala,sorg picit pinggang,yg kecik tu xpandai ler picit..keje dia menyanyi jer lagu yg paling dia suka "HANYUT" FAIZAL TAHIR(aikss kecik2 pun dah pandai)terasa dunia ini ana yg punya..sambil picit mulut masing2 membebel"mama nk tau x?"pastu lagi sorg"mama!mama.. tadi kan bla..bla..bla"ckplah nak mama xkisah..kekadang penat punya pasal sedar2 sorg kat kaki,sorg kat kepala,sorg kat ketiak hahaha semua nk tido selit hehe...satu jer doa saya..biarlah anak2 saya nih di senangi dan di sayangi org,ada ilmu agama,pelajaran dan ada budi bahasa..Insyaallah selagi termampu saya akan cuba mendidik mereka sebaiknya..ibu mana yg nk tgk anak dia xbetul? betul x?klu saya dah xde..biarlah tulisan nih yg menjadi kenangan terindah utk diorg..bacalah sayang nukilan mama nih..AIMAN,AYDIEL,AIDA,AWIN&ACELLA i love u all....-(nanti suruh abah pulak buat blog k....)

2 comments:

  1. Salam kenal K.Isma...

    Lawanya anak2 akak ye...moga sentiasa bahagia di samping suami dan anak2...

    ReplyDelete
  2. seronoknya kak isma, anak ramai kan..

    ReplyDelete