Thursday, November 25, 2010

happy birthday Aiman......


























alhamdulilah hari ini tanggal 26/11/2010 genap 12 tahun usia putera sulung saya MUHAMMAD HAIQAL AIMAN B. ZULKEFLI..cepat betul masa berlalu..teringat saat pertama dia mula menendang perut saya sewaktu dia di dalam kandungan...saya panik sbb eeeee apa tu?? kenapa dia bergerak2 hehe....tapi selepas enam bulan Aiman di dalam kandungan setiap hari saya akan pastikan dia bergerak...sewaktu mengandungkan dia saya xmengalami alahan yg teruk,dia xpernah menyusahkan saya sampai sekarang....manja sangat Aiman nih..nama jer anak sulung,tapi dia lebih manja dari adik2 yg lain....sensitif orangnya..saya tahu tu sbb bila ada perkara yg melibatkan soal perasan mesti nampak dari mata dia...kadang2 degil jugak,kalau nak apa2 mesti nak jugak..tapi bila saya dah besarkan mata..diam terus hehe..."Aiman nih manja dgn uwan dan atok dia(ibu dan ayah saya)mgkn sbb masa baby saya selalu tinggalkan dia dn ibu dan ayah saya..sampai sekarang klu ada apa2 mesti nk uwan dan atok dia ada...mgkn jugak sbb dia cucu sulung dalam keluarga dan dia juga adalah cicit pertama dalam keluarga saya...klu bab belajar saya xperlu nk arah2 lagi sbb dia dah pandai atur jadual dia sendiri..cuma bila time malas tu mmg saya kena jadi tarzan sket lah..hehe..bila dah camtu barulah nk bukak buku..hobi aiman mcm2 kejap nk main bola,kejap nak main bowling,kejap nk main ping pong emmmm...tapi satu jer yg saya tahu dia mmg suka dengan fighter jet..nak jadi pilot katanya..saya kalau boleh nak anak saya join Polis ker,tentera ker teringin nk tgk anak saya dalam uniform polis atau tentera..Insyaallah..sekarang pun saya dah cuba tanamkan minat dia dgn pasukan beruniform nih...Aiman..sampai sekarang masih nk tidur di bilik saya..masih nk peluk2,manja2 dgn saya ....sampai Aydiel(anak no2) slalu ejek2 dia.."apada anak mama"..Aiman juga ada impian nk ke Mekah katanya..Insyaallah klu ada rezeki mama akan bawak Aiman klu ikut hati nk bawak semua..tapi biar mama cari duit dulu k..nanti kita pergi sama2...k saya stop dulu di sini nk tidur dah..ngantuk pulak..sok pagi2 nk pergi buat ic utk Aiman..excited giler nih nk buat ic aiman sok hehe..niteee zzzzzzzz

No comments:

Post a Comment