Tuesday, November 23, 2010

cerita...isma...


salam....selamat pagi,saya jadi suka pulak nk menulis selalu di sini...org kata bolehlah meluahkan semua tapi janganlah semua ada jugak yg saya kena simpan kemas2 di dalam hati..perasaan saya,apa yang saya rasa kadang2 marah,benci,suka,gembira,sedih,hiba,pilu dan mcm2 klu saya rasa saya nk kongsi saya akan luahkan semua di sini...tapi ibu saya dah ajar xbaik ckp benda yg xelok kat org..abes camner?hehe...ibu ckp klu sedih pun jgn lah sibuk2 tayang kat org,xelok..so saya kenalah ikut..ada masa seluruh hati saya sedang berduka,tapi saya berjaya menyembunyikan semua dengan hanya satu senyuman wahh!! syabas Isma hehe...saya suka menulis ,tapi saya tak sehebat penulis2 yg sedia ada..teringin nk menulis cerita tapi selalu sangkut emmmm..so saya hanya menulis lirik2 lagu yg simple tu pun kekadang xhabis..suami saya selalu tersenyum kalau saya berikan lirik yg xsiap kat dia..mgkn nk mengambil hati.."emm best lirik nih'yooolahhh sayang..klu nk cerita pasal perasaan ntah berapa kali hati saya nih tercalar(alamak! tercerita pulak hehe) bila saya baca komen2 org2 yg tidak di kenali kat internet..emmm sampai ek hati diorg ckp mcm2..dulu saya xtau ...klu baca jer mesti lepas tu down gilerrr babe! tapi saya ada 2 hero yg slalu support saya suami saya dan adik saya Tomok lama2 saya dah xheran langsung..ckplah apapun,yg penting saya xkacau org,dalam bidang nih sy bekerja mencari rezeki utk bantu keluarga,memberi sedikit keselesaan utk buah hati saya yg 5 org tu(anak2 saya..)alhamdulilah rezeki....ok saya nk siap2 ke tempat shooting,hari nih hari terakhir penggambaran "HELLO"...sat lagi klu free sket saya nk menulis lagi...byee...

No comments:

Post a Comment