Tuesday, November 23, 2010

Tomok..sejarah mungkin berulang.....Juara Lagu

Salam hi...saya nk cerita sket berkenaan adik saya Tomok..dan bangga nya saya bila dia berjaya mara ke Final AJL tahun nih...tomok seorang yg sangat bekerja keras,pendiam bak kata org diam2 berisi..dalam diam2 dia tu ada jer benda2 yg baru yg dia buat utk memperbaiki setiap inci kelemahan dia..nah buktinya dia ada di situ..alhamdulilah..ingat lagi masa mula2 jadi artis ckplah apapun kat dia "ada aku kesah" dia ttp senyum,dan terus senyum,kutuklah seteruk manapun sikit pun dia xheran..wow! Kuatnyer ko!! Hehe...kena baling telor pun senyum...xpelah dia ckp dah org nk kasi ambik jerlah...namun New boyz dulu ttp menjadi kegilaan remaja dan lagu nya alhamdulilah di terima,walaupun mula2 ramai kata emmm sengaulah..tapi dengan suara itulah yg berjaya menaikkan New boyz dan Tomok...bila dah besar sket dah mula terasa susah nk dapatkan show..so ceruk mana pun dia pergi demi mencari rezeki utk dia dan family..satu perkara yg buat saya sayang sangat kat dia sbb dia amat mengambil berat hal keluarga,apa2 masalah dia adalah org yg terawal tiba...sibuk mcmanapun keluarga ttp no 1..isyh nih bukan membodek tapi itulah realiti...masa kecik 2 dulu saya slalu marah n xsuka sgt dengan dia sbb ayoooooo!! Kuat mengaduuu..ibu ayah balik kerja ad jer komplen dari dia....emmm semaklah hehe.tapi tu kisah dulu memori yg sangat manis utk di kenang..kita cerita pulak pasal oiam emmmm masa mula2 tu mmg dia xmo pegi takut dgn paul moss katanya..aikk pi dahhhh!puas pujuk2 akhirnya pegi jugak walaupun dah 2x keluar masuk kereta..nak pegi ker xnak..nak pegi ker xnak...!akhirnya dia berjaya...tapi saya xdpt mengikuti perkembangan dia kerana saya juga berjaya ke AF7...sat lagi kita sambung lagi k..bnyk cerita yg saya nk cerita nih...tunggguuuuuuu.....

No comments:

Post a Comment