Wednesday, November 24, 2010

it's a wrapppppp!! yeahhhh...

Alhamdulilah akhirnya selesai sudah penggambaran filem berjudul "hello"...lega rasanya sbb semuanya berjalan seperti di dalam perancangan...sket2 tu biasalah,bila kena tukar scene yg tu xboleh yg nih xboleh..seb baik ada team yg bagus...tq guysss..heroin sakitlah,keadaan cuaca yg xmenentu..sikit mengganggulah sket jer tau xbanyk..semuanya di tangani dengan baik oleh team...bila wrap jer tadi semua kena mandi tepung..termasuklah saya!!! Sob!sob! Puas dah menyorok tapi kena jugak..emmm..xpelah esok dah xde shooting lagi,suasana mcmni dah xde lagi..esok bermulalah kembali rutin harian saya bersama anak2..emm saat yg paling saya nantikan...esok saya nk bawak diorg tgk wayang,swimming,bercuti mcm2 lagilah..saya nak ganti balik 23hari saya yg terlampau sibuk tu..tapi diorg faham..xpernah mengeluh,klu ada pun marcella jer.."Mama!!! Nak ikut"...cutenyer kamu marcella..gigit boleh? Esok pagi saya nk bersarapan kat BRJ(mamak) dgn anak2,nk bawak dirog beli barang2 umah..emm best tau,klu beli brg2 keperluan umah saya dah ada 4 org yg boleh tolong saya pilihkan brg,angkatkan barang hehe kekadang bukan brg dapur yg penuh tapi brg mainan,jajan diorg yg banyak..hehe xpelah sayang semua tu utk anak2 mama...ambiklah apa nk ambik..mtapi agak2 lah yer..sian mama(senyummm...)Tapi nampaknya semua faham...klu nk ambik apa2 mesti tanya dulu "mama boleh x?"Naluri seorg ibu..."Ambiklah nak...."Sy bekerja mencari duit utk merekalah..saya nk beri sedikit keselesaan buat mereka....ok jap lagi kita sambung k...ada kerja sket...

No comments:

Post a Comment