Monday, November 22, 2010

"HELLO" ingin ku mengenalmu......Isma

salam hi...waktu menulis nih team saya baru jer stop shooting di sebabkan hujan lebat yg melampau...alahai...sikit jer lagi nk habis...xpelah hujan tu kan hujan rahmat..Alhamdulilah.."HELLO" adalah filem yg bercorak romantik komedi dan di arahkan oleh AR BADUL..selalu org tanya kenapa pilih dia...dah ketinggalan zaman katanya..tapi bagi saya dia adalah seorang pengarah yg bagus,teliti dengan kerja,imaginasi yg tinggi bila berkarya..saya xpeduli kata2 belakang mengenai dia..kerana saya yakin dengan kerja2 dia..org kata, filem dia xmeletup,xpelah org lain buat filem pun ada yang xmenjadi sebab apa? sebab itu bukan rezeki mereka..cuba lagi dan cuba lagi tgk berjaya jugak akhirnya..saya selalu pegang kata2 ini.."kita belajar melalui kegagalan,sekali gagal bkn bererti gagal untuk selama2nya.." yg penting kita dah usaha...Abg badul kata kita kena berkarya melalui hati barulah kita dapat apa yg kita nk..jujur yg paling penting katanya..Tq abg badul..bnyak perkara baru yg saya tahu mengeni filem,org2 di sekeliling saya(team produksi) juga sangat membantu memberi ilmu kepada saya...thanks ya..dari awal saya melihat,mendengar menyaksikan keseluruhan pembikinan filem ini..saya merasa perit jerih utk merealisasikan filem ini di bantu teman2 dan org2 penting dalam hidup saya...mereka memberi semangat,memberi peluang dan ruang kepada saya...Ya Allah..banyak benda baru yang saya belajar...penat? emmm mmg penat tapi saya enjoy dengan apa yang saya buat..saya berikrar akan terus belajar,belajar dan belajar...

No comments:

Post a Comment