Monday, November 29, 2010

isma ......sweet 21 hehehe.....


selamat petang....tgh saya sibuk2 menyiapkan kertas kerja utk Nusan bakti,tiba2 awin beri pada saya 1 gambar yg saya kira cukup manis buat diri saya,gambar sewaktu saya memotong kek harijadi saya yg ke 21 tahun iaitu 10tahun lepas....saya masih ingat saat2 itu saya meraikan harijadi kat rumah jer sbb Aiman,aydiel masih kecik dan susah nk bawak berjalan malam...hehehe kelakar giler siutt..masa tu geng2 sekolah sume tgh zaman merewang,enjoy bagai..tapi saya di rumah bersama suami dan anak2,happy?? of cozzzz sbb apa yg saya nk semua saya dapat,nak berhibur,nk bercuti saya selesa di temani suami...kawan2? hehe sampai skung saya xde pun kawan baik,kawan biasa2 ramailah,tapi kawan yg nak share segalanya mmg takde..En zul lah yg merangkap semua,suami,kawan,kawan bergaduh,bertekak,bermanja..lengkap semualah..tq kerana sentiasa menceriakan hari2 saya...skung saya happy coz anak2 dah besar,kawan2 saya yg dulu tip top now baru nk start mengandung,baru nk masuk anak 2 hehe....emm rasakanlah yer hehehe...skung nih antara kawan2 sekolah xde sape lagi yg ada anak ramai cma saya...diorg mmg terperanjatlah bila minah nih yg time sekolah dulu ligat tetiba abis sekolah kawen..dah jodoh beb,alhamdulillah...nk cerita pasal sekolah mmg bnayak..nantilah bagi saya kumpul gambar2 dulu...nanti kita cerita lagi k....

No comments:

Post a Comment